|
Alternatywny system komunikacji grupowej
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sayra
Gość
|
Wysłany: Pon 15:19, 12 Mar 2007 Temat postu: homework |
|
|
<dominika>czesc dziewczyny:) mam wielka prosbe!moglybyscie napisac mi wszystko co robilyscie na cwiczeniach w sobote i niedziele i co jest zadane na nastepny zjazd:) z gory bardzo dziekuje!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Agnieszka_sk
Student
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Tomyśl
|
Wysłany: Wto 10:57, 13 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Cześć! Więc tak- z pisania w sobotę- mamy napisać pracę comparing & contrasting- obojętnie na jaki temat, mozesz porwnać, lub skontrastować co chcesz. W książce Academic Writing Course na stronie 56-57 masz słowka, ktorych mamy użyć przy pisaniu. Tą poprzednią pracę Twoją oddałam jej.
Z fonetyki na lekcji czytaliśmy te dwa teksty co ich sie mielismy nauczyc czytac, do domu dal nam kserowki z dialogiem, mamy się nauczyc czytac, ale to dopiero na 20 kwietnia bo na nastepnym zjeździe nie ma fonetyki .
W sobotę na gramie oddawala te testy co pisalismy z calego polrocza i omawialismy je, potem dala kserowki z planem na nastepne plorocze (tzn. co będzie na każdej lekcji)- no i w tym semestrze beda dwa testy, ktore sie beda do oceny liczyly i jeden taki niby probny egzamin, ale on sie nie bedzie liczyl do zaliczenia,oprocz tego robilismy tenses in unreal situation str. 49-59 w Schefflerze i Tompshon & Martinet rozdziały 12-15. Skupilismy sie na lekcji na zdaniach z as if/ as though, it is time, would rather, wish.
Na następną lekcje mielismy dokonczyc zadania z kserowek, ktore ona nam dala na lekcji i przeczytac o Modal Verbs- Sheffler str 76-85 oraz T&M rozdzial 30. Testu żadnego nie będzie.
No i komunikacja- Trochę mowilismy w parach, podala słwka z modułu 6 oto one:
wound
splint
debris
to antagonise
to outrun
to distract
a threat
to avoid
to bleed- krwawić-to loose blood
stiff- sztywny
folded- bent
string
rope
to slip
to treat
appliance
cardboard
to rush
chimney
safe heaven
to approach- to come closer
to persist
to charge
Poźniej bylo cwiczenie ze sluchu ze strony 64 z ksiązki. Potem w grupach przygotowywalismy podobne rady How to cośtam, i inne grupy mialy zgadnac o czym mowa.
Potem pisalismy kartkoweczke, taka ta krotka, nie taki duzy test. Na drugiej lekcji sprawdzalismy slowka z Vocabulary in Use
Rozdzial 47- musimy znac polskie odpowiedniki słowek podanych w dziale C str.96 (nie musimy znac angielskich definicji, ale tylko jesli chodzi o te slowka) no i oczywiscie pozostale slowka z tego dzialu sie uczymy
Rozdzial 48- nie musimy znac wszystkich ziol tylko nie wiem ktorych nie musimy...). Musimy też znać warzywa i owoce ze strony 99 ćw. 48. i wogole z cwiczen slowka
Rozdział 49- mamy się nauczyc polskich odpowiednikow panstw no i oczywiscie reszty slowek
Rozdział 50- też raczej wszystkie slowka
Potem sprawdzalismy slowka z Eating by numbers i rozmawialismy na temat tego artykulu.
Z tych slowek z EVIU i z artykulu, bedzie kartkowka, wlasnie nie wiem czy zinnych jeszcze jakichs slowek tez.
Na następną komunikację:
- Vocabulary in Use rozdzialy 51-54
- Artykul The New Spacerace (słowka będą na forum )
- Book read tekst na stronie 78-79 z Cutting Edge
- Z tej samej książki Wordspot na stronie 82
No i jeszcze na następnej lekcji każdy będzie mwił o memorable event dla niego, więc można sobie tą mowę już w domku przygotowac. No to chyba wszystko, mam nadzieje, że nic nie pominęłam. Na wykładach niestety nie wiem co bylo bo nie bylam.
Mnie na nastepnym zjeździe nie będzie- z powodow wiesz jakich ), wiec ja mamprosbe do Ciebie zebyś się spytala babki z pisania czy zaliczylam ta prace, ktora na ostatnia lekcje pisalismy. Ok z gory dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patrycja
Student
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:54, 13 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Na test będzie dokładnie: UNITs 47-50, słówka z artykułu i słówka z tablicy (te które powyżej napisała Agnieszka). Ten memorable event jest ze str. 74 z New Cutting Edge. Jeżeli chodzi jeszcze o fonetyke to na formu Asia udostępni mp3 z jego nagraniem tekstu, ktory mamy na następny czas przygotować. Pozdrawiam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sayra
Gość
|
Wysłany: Wto 17:37, 13 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
<dominika>dzieki dziewczyny! to ja sie zabieram do nauki;) Agnieszka nie ma problemu zapytam i dam Ci znac a Ty tez daj znac! pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Agnieszka_sk
Student
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowy Tomyśl
|
Wysłany: Pon 10:13, 26 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Hejka dziewczyny!
Tym razem ja proszę o to samo o co Dominika ) tzn. napiszcie mi proszę co robiłyście na zjeździe no i przede wszystkim co mam zrobić na następny zjazd dobrze? Z góry dzięki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patrycja
Student
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:12, 26 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Przygotuj się bo to będzie długie
PISANIE: mamy napisać paragraf: arguing a position (tematy są w książce-stronę podam jak tylko Ania mi napisze) poza tym przeczytac o Classification, Langan 231-242, Jordan 43-50.
GRAMATYKA: zgodnie z rozpiską, którą nam dawała robiłyśmy modalne. Słyszałam coś o jakimś teście, ale najpierw powinnien być passive. Chyba że będziemy odrabiać zaległe zajęcia np. w piątek i wtedy w niedziele będzie test...<mysli> Niech dziewczyny lepiej mnie poprawią
KOMUNIKACJA: NA TEST: 3 moduły: 5,6,7; UNITs 47-54 (8 rozdziałów z vocalbulary in use), 4 artykuły: Sagway..., Eating..., New Space..., Madonna... (do tego słówka będą przez nią przesłane jeszcze przed świętami.
Słówka z zajęć, które też obowiązują na test:
1. wyrażenia z ćw. 2,3 str 78- podręcznik
2. Tablica:
resemblance
mass
stall
vendor
intense
accompaniment
on display
climax
cargo
to pelt
to retaliate
Przygotować na zajęcia: tekst 84/85 przeczytać tekst z podręcznika (Modul , str. 93 word spot, ćw. 1,2,3. UNITs 55-58.
GRAMATYKA OPISOWA: będziemy dokańczać spółgłoski i zajmować się samogłoskami, nic nam nie zadała, jeżeli chcesz to możesz poczytać o spółgłoskach. Jeszcze będą tylko dwa zajęcia i na tych ostatnich będzie test, który sprawdzi jeszcze na zajęciach. Skseruj sobie na następnym zjeździe koniecznie ćwiczenia, które z nią sprawdziłyśmy- na pewno sie przydadzą na test.
Tylko tyle:) Miłej nauki! Pozdrawiam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 20:19, 27 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
< ania>hej Kobietki! Tematy na pisanie są na stronach 276/277 w "english Skills" Langan'a. Na naszą skrzynkę przesyłam kopię planu zaję na najbliższy semestr z gramatyki. W "materiałach" na serwisie są pliki do posłuchania od Pana Nowaka. Miłej nauki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oleńka
Administrator
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:05, 12 Maj 2007 Temat postu: Paca domowa z pierwszego zjazdu majowego |
|
|
Hej dziewczyny!
Tym razem ja bym chciala prosic o napisanie, co bylo zadane z ostatniego zjazdu, jako ze nie moglam sie na nim pojawic. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia za tydzien
Ola
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patrycja
Student
Dołączył: 31 Sty 2007
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:49, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Witaj!
Na komunikacje przygotowac: Vocabulary in use: units 59-60 (two units),
Article- "natural..."
podrecznik: p.107 read the text
p. 106- ex. 1,2
short test: 8,9 Moduls, How to kill the tiger, Units: 55-58.
Słówka do artykulu beda na forum, oraz slowka z Modulow 8,9 (te co maja
byc na tescie)- bo nie podawala nam na tablicy wiec przesle do Asi, a ona umieści na forum.
Z gramatyki bedzie test: zgodnie z rozpiską jaka nam podawała
Nie było mnie na pisaniu i fonetyce, ale z tego co wiem to z fonetyki mamy ćwiczyć najlepiej wszystko:), a na pisaniu zgodnie z planem bedzie inclass writing
Jestem w trakcie opracowywanie unitow 59-60 i jutro umieszcze je na forum!
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patykos
Administrator
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: to pytanie?
|
Wysłany: Pon 18:56, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Jak na razie dostałam tylko artykuł... Napisałam do niej w związku ze słowkami z tablicy, zobaczymy co będzie
edit: Odpisała mi, słówką już są w odpowiednim wątku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|